بازاریابی انگیزشی علاوه بر چگونگی بازاریابی، چرایی بازاریابی را نیز پوشش میدهد. آنچه بازاریابی انگیزشی بر آن تمرکز میکند بهرهبرداری از هیجانات خرید در مشتریان و خریداران احتمالی برای خلق یک فرایند خرید لذتبخش و خالی از استرس است. بازاریابی انگیزشی خیرهکنندهترین و لذتبخشترین کتاب بازاریابی است که تاکنون افتخار خواندنش را داشتهام و هر کسی که در حرفه بازاریابی و فروش است باید نسخهای از آن را داشته باشد.
بازاریابی انگیزشی هر بازاریابی را به کمال میرساند. تا هنگامی که این کتاب را نخواندهاید، هیچ پول دیگری را در بازاریابیتان هدر ندهید! بازاریابهای بزرگ این اصول را به کار میگیرند و این کتاب یادآوری خوبی برای این مسائل است.
نویسنده: رابرت ایمبرایل
مترجم: لطیف احمدپور – اسماعیل نوری