کارگاه آنلاین فرآیند توسعه مشتری، ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

0
0

کارگاه آنلاین فرآیند توسعه مشتری، چطور محصولی بسازیم که مشتریان به آن واقعا نیاز داشته باشند

تولید محصول اشتباه، یک عامل مهم در شکست استارتاپ هاست، و دلیل آن عدم اعتبار سنجی ایده هاست. در این وبینار کاربردی و عملی، راهکارهایی برای اعتبار سنجی ایده ها با استفاده از تکنیک های توسعه مشتری آموزش داده خواهد شد، تکنیک هایی که از هدر رفتن  میلیون ها تومان پول در استارتاپتان جلوگیری می کند. در این وبینار تکنیک های مصاحبه عمیق، بررسی رفتار مصرف کننده، بررسی نیاز ها و خواسته های آنها و در نهایت طراحی محصولی که باعث شگفتی آنها می شود را آموزش خواهید دید. نتایج حاصل شده از فرآیند توسعه مشتری، فرضیات شما را اثبات یا رد خواهند کرد. این تکنیک ها باعث می شوند که اگر قرار است ایده شما شکست بخورد زود تر از آن مطلع شوید.

در این وبینار موارد زیر آموزش داده خواهد شد :

·        فرضیه سازی در مورد ایده و محصول

·        اعتبار سنجی فرضیات

·        انتخاب افراد درست برای مصاحبه

·        بررسی رفتار مصرف کننده و کشف عوامل تعیین کننده در تصمیم گیری ها

·        تبدیل نتایج مصاحبه به یک کمینه محصول پذیرفتنی

زمان رویداد: پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۵، از ساعت ۱۷ تا ۱۹

ثبت نام در کارگاه آنلاین توسعه مشتری 

با عضویت در خبرنامه مطالب جدید و مفید را در ایمیل خود داشته باشید.

خیالتان راحت ما هم از اسپم متنفریم 🙂 فقط مطالب مفید برای شما ارسال می شود.

افزودن دیدگاه