چیزها چگونه سرایت میکنند؟
در این ارائه شش قاعده برای بازاریابی ویروسی ارائه شده است. (برای آشنایی با انواع بازاریابی، مقاله ۲۴ مدل بازاریابی را مطالعه نمایید)
این ارائه خلاصه ای است از کتاب “مسری؛ راهکارهای بازاریابی ویروسی”
اگر می خواهید به راز ایده هایی که به صورت ویروسی و ناگهانی رشد می کنند پی ببرید این ارائه را ببینید.
اشتراک گذاری
مهدی ناصری
من مدرک کارشناسی خود را در رشته مهندسی فناوری اطلاعات از دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) گرفتم و پس از آن به عنوان دانشجوی ممتاز، سهمیه ورود به دوره ارشد را بدون کنکور کسب نمودم. من کارشناسی ارشد خود را در گرایش تجارت الکترونیکی گرفتم و همینک به عنوان مدیر توسعه کسب و کار در axprint مشغول به کارم.
علاقه بسیاری به حوزه کسب و کار داشته و به عنوان مشاور و مربی کارآفرینی در رخدادهای مرتبط شرکت کرده و با چند تیم استارتاپی همکاری دارم.
دستهبندیهای محبوب
تازهترین نوشتهها