به جای فروش محصول، یک تجربه خرید خوب خلق کنید.
شناخت فرایند تصمیم گیری خرید مشتریان، به استارتاپ ها و کسب و کارها کمک خواهد کرد تا تجربه خرید بهتری خلق کرده و با جذب مشتریان وفادار، رشد پیدا کنند.
این فرآیند تصمیم گیری خرید شامل ۵ مرحله به شرح زیر است: ۱- شناسایی نیاز/خواست ۲- جستجوی اطلاعات ۳- ارزیابی گزینه ها ۴- خرید ۵- پس از خرید
در این ویدیوها درمورد این ۵ مرحله فرایند تصمیم گیری خرید به صورت مفصلی ارائه شده است:
اسلایدهایی که در این ویدیوها ارائه شد در ادامه قابل دسترسی است: