معرفی انواع روش های تولید کمینه محصول پذیرفتنی با رویکرد بازار ایران
چطور با حداقل مصرف منابع ، محصولی حداقلی را تولید کنیم !
پس از برگزاری 4 وبینار موفق با عناوین سرطان استارتاپی ایران، الفبای ارزشگذاری و تقسیم بندی سهام و کشش، مهمترین عامل موفقیت یک استارتاپ و فرآیند توسعه مشتری، وبینار بعدی با عنوان انواع روشهای تولید MVP را ارایه خواهیم داد. ( برای تهیه ویدیوی وبینارهای گذشته ، به آدرس mahdi.alipour.sakhavi@gmail.com ایمیل بزنید)
MVP کمینه محصول پذیرفتنی (Minimum Viable Product) که به اختصار بهش MVP گفته میشه ، نسخه ای از یک محصول جدید است که به یک تیم اجازه می دهد اعتبار اطلاعات و مفروضات خود در مورد مشتریان را با کمترین تلاش و کمترین هزینه بسنجند. MVP یک استراتژی محصول سودمند است که بسیاری از استارتاپ ها در سراسر جهان از آن بهره می گیرند.
روشهای متعدد و گوناگونی برای تولید MVP وجود دارد که در این وبینار قصد داریم به معرفی این روشها و تکنیک ها بپردازیم.
سرفصل ها :
روشهای اعتبار سنجی راه حل (Solution Validation)
چرایی و اهمیت استفاده از MVP
انواع MVP
تکنیک ها و استراتژی های تولید MVP
و…
ویدیوی وبینار بعد از برگزاری در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت
زمان رویداد: پنجشنبه 3 مهر 1395، از ساعت 17:00 تا 19:00
این رویداد آنلاین است و شرکت در آن محدودیت مکانی نخواهد داشت.
ثبت نام در کارگاه آنلاین انواع روش های تولید کمینه محصول پذیرفتنی با رویکرد بازار ایران