مفهوم ارائه آسانسوری از زمانی می گوید که شما وارد آسانسوری می شوید که یک سرمایه گذار سوار آن شده و فقط تا زمانی که او آسانسور را ترک می کند(که نهایتا یک دقیقه است) فرصت دارید تا ایده یا استارتاپ خود را به گونه ای برای او ارائه دهید که مجاب به سرمایه گذاری شود. اینکه در این یک دقیقه به چه چیزهایی بپردازید یا از چه موضوعی بیشتر بگویید در اسلاید زیر آورده شده است.
بسیار مهم است که قبل از ارائه، تمرین داشته باشید. ارزش پیشنهادی خود را واضح، شفاف، مختصر و مفید بیان کنید. اگر قرار است در یک جلسه رسمی و با استفاده از اسلاید، ارائه دهید باید اهمیت محتوای اسلایدها را بدانید. در اسلاید زیر به این موضوع نیز پرداخته شده است.
مقاله جامع Pitch، چکش خدا است را نیز در رابطه با هر نوع ارائه ای مطالعه نمایید.
ارائه توسط: رضا بهرامی