از ۱۰سوال زیر برای یکپارچهسازی بینشهایی که از مشتری کسب کردهاید استفاده کنید. این سوالها را در هنگام تصمیمگیری در مورد انتخاب نمونهها برای کاوش و آزمون با مشتری به کار ببرید.
۱- آیا در دل یک کسب و کار عالی قرار گرفته است؟
۲- آیاد بر روی مهم ترین کارها، شدیدترین دردسرها و ضروری ترین منفعت ها تمرکز کرده است؟
۳- آیا تمرکزش بر روی کارهای انجام نشده، دردسرهای حل نشده و منفعت های محقق نشده است؟
۴- آیا بر تعداد محدودی دردسرکاه و منفعت ساز تمرکز کرده است و آن ها را به بهترین نحو انجام می دهد؟
۵- آیا توامان به کارهای کارکردی، احساسی و اجتماعی می پردازد؟
۶- آیا با نحوه اندازه گیری موفقیت از سوی مشتریان هم راستا است؟
۷- آیا بر روی کارها، دردسرها و منفعت های گروه بزرگی از مشتریان یا گروه کوچکی از مشتریانی که حاضرند مبلغ زیای بابت آن پرداخت کنند متمرکز شده است؟
۸- آیا به شکل معناداری متمایز از رقباست؟
۹- آیا حداقل در یک بعد به طور اساسی از رقبا بهتر عمل می کند؟
۱۰- آیا تقلید از آن مشکل است؟